«КІНО ПРОСТО НЕБА» АБО ЯК ВЛАШТУВАТИ СОБІ РОМАНТИЧНИЙ ВЕЧІР БЕЗКОШТОВНО

     Люблю дивитися хороші фільми. Такі, що змушують замислитися над собою, над життям. Також полюбляю відпочинок на природі. Я - просто полежати, мої домашні – активно відпочити. Влітку якось не дуже хочеться сидіти в приміщенні. Тому довелося щось вигадувати. Окрім того, періодично хочеться романтики. Тут, думаю, жінки мене зрозуміють. Знаєте, щоб і кіно романтичне, і атмосфера відповідна, і зорі (список не повний, можна додавати і додавати). 
Отож, зважили все, порадили і вирішили – будемо поєднувати кіно і природу. Сказали – зробили! 

Найважче було почати, наважитися. Розумію, що задум хороший, але боюся шалено! І тут я дуже вдячна чоловікові, своїм друзям, волонтерам та всім небайдужим, що допомогли та заспокоїли. Перед першим показом важко було заснути. Снилося кіно та різні варіанти розвитку подій. Шкода, що не записала, можна було б своє кіно зняти. Ні, навіть серіал)) Такий собі фільм жахів з комедійним підтекстом. Але 23 липня все ж настало, вечір також.
Пригадую, наче вчора, стою, чекаю початку, все сто разів перевіряю. Сташно шалено! Одна думка не дає спокою – а раптом це нікому не цікаво? Раптом перегляд фільму на природі – це не найкращий варіант? Але перша ж компанія, яка підійшла на нашу галявину, розвіяла мої сумніви! Я не знаю, як вас звати, але я вас не забуду! Розвіялися одні сумніви, але з’явилися другі – чи не замала ця галявина для стількох людей? Глядачів було справді багато.
Коли побачила, що на подальших показах людей не меншає, зрозуміла, що ідея хороша. Адже обладнання не професійне для показу фільмів. Та і фільми закачані з інтернету. Але кожен підбирається дуже ретельно, адже на його прикладі обговорюємо, обдумуємо якусь проблему у відносинах в сім’ї.
Коли здається, що все, треба залишати ці покази, людям мабуть набридло, примружую очі та пригадую собі оплески, які дарують вдячні глядачі кожного разу на завершення фільму. Вже тільки за це, за цю атмосферу, вартує продовжувати. І ми продовжимо. Завершимо цей сезон, адже погода бере своє, все таки до зими йде. А наступного року обов’язково продовжимо! Адже хороше кіно під зоряним небом – це щось надзвичайне, правда?

Коментарі

Популярні публікації