ХРИСТИЯНСЬКА ШКОЛА РОЗВИТКУ
«Діти охоче завжди чимось займаються. Це дуже корисно, а
тому не тільки не слід цьому заважати, але потрібно подбати, щоб завжди у них
було що робити.» Коменський Я.
Цей вислів коротко описує те, що відбувається на заняттях в Християнській школі розвитку.
Наші маленькі вихованці завжди чимось зайняті. Завжди пізнають щось нове і
цікаве.
Часто запитують: «що ж ви там робите в тій Школі? Що розвиваєте? Чому саме
Християнська школа розвитку? Почну з кінця.
Чому християнська? А яка ж іще? На сьогодні практично всі забули, що
моральні чесноти які ми всі прагнемо розвинути – це саме християнські чесноти.
Саме християнство вчить, що любов – це найголовніше. Діти дуже тонко це
відчувають. Кожне наше заняття починається і завершується молитвою. Якби ви
бачили, як це щиро і невимушено відбувається в наших малюків! Нам варто
повчитися в наших дітей.
Що
розвиваємо? Розвиваємо не «що», а «кого». Всебічно розвиваємо наших маленьких
геніїв. На перший погляд, ми просто граємося. Хоча, на другий теж. Ми постійно
граємося. Один вид діяльності змінює інший, і все це в ігровій, легкій і
доступній формі. Скажу по-секрету, що сама теж із задоволенням граюся разом з
дітками. Казав Ф Фелліні, що на світі, напевно, є дорослі люди, але він їх
ніколи не зустрічав.
В наших маленьких
вихованців провідною діяльністю є гра. Все вони сприймають через гру, сенсорне,
сенсо-моторику. Сенсорний розвиток дитини, з одного боку, є фундаментом
загального розумового розвитку дитини, з другого боку, має самостійне значення,
оскільки повноцінне сприймання необхідне і для успішного навчання дитини у
дитячому садку, у школі, і для багатьох видів праці. Зі сприймання предметів і
явищ оточуючого світу починається пізнання. Всі інші форми пізнання –
запам’ятовування, мислення, уява – будуються на основі образів сприймання, є
результатом їх переробки. Сенсорне виховання має важливе значення для
всебічного розвитку дитини. Ми знайомимося з кольором, величиною, формою,
смаком, запахом, фактурою, масою, звучанням предметів навколишнього світу.
Також під час наших цікавих забав ми вчимося орієнтуватися в просторі, в часі,
розвиваємо мовний та музичний слух.
В ході наших занятть
використовуємо різні методики раннього розвитку дітей. Зокрема, це методика М.
Монтесорі. Основа методики цієї - свобода. Основні принципи - ігрова форма
навчання і самостійне виконання вправ. Батькам пропонується допомагати, не
заважаючи. Підхід до дитини під час навчання - індивідуальний. «Допоможи мені
зробити самому» - ось принцип занять системи Монтессорі.
Методика раннього розвитку Глена Домана. Вона є унікальною за
рахунок стимуляції мозкової діяльності у малюків до 3х років, бо витрачаючи
навіть не хвилини, а секунди протягом дня, можна розвинути інтелект у дитини і
фотографічну пам'ять, а також закласти потужний фундамент для подальшого
успішного навчання дитини. Найбільш поширеним застосуванням методики Гленна
Домана є читання за допомогою спеціальних карток, що ми і пробуємо робити. Так
наші дітки запам'ятовують слова цілком, а не складають їх з букв.
Також використовуємо розвиваючі ігри
Нікітіних ( кожен раз дитина як би крокує по сходах свого розвитку.
Основний принцип навчання - від простого до складного) ,кубики Зайцева
(унікальна методика навчання читання вже з двох років) та інші. Всі ці методики
адаптуємо до потреб наших маленьких геніїв. Щоб їм було не лише корисно, але і
цікаво навчатися з нами.
Тому, якщо хочете
спробувати – приходьте до нас, будемо бавитися!
Координатор проекту "Християнська школа розвитку" - Нагорна
Ольга
Коментарі
Дописати коментар